הקמת סטארט אפ הינו תהליך מורכב ומאתגר – אך מתגמל ומספק ביותר. מדובר בתהליך המורכב ממספר שלבים מרכזיים, בסופם תראו את הרעיון שלכם צומח לכדי עולם ומלואו – וצובר תאוצה. משרד רו"ח פטל את גינזבורג יבצע את השלבים הללו בהצלחה, ויספק מענה בסטנדרט גבוה ללקוחות מהמגזר הפרטי והעסקי.
הקמת סטארט אפ: שלבים שונים
ישראל ניצבת בחזית הטכנולוגיה בתקופה האחרונה, כאשר יותר ויותר יזמים מבקשים לפתח את הרעיון החדשני שלהם ולהפוך אותו למוצר – במסגרת הסטארט אפ שיקימו. על מנת להתחיל בתהליך הקמת סטארט אפ, ולהגשים את החזון שלכם, יש להתייעץ עם רואה חשבון, שילווה אתכם במספר שלבים עיקריים:
- פיתוח הרעיון והפיכתו למיזם. כלומר, מדובר בשלב מאתגר, הכולל ניצול המומנטום כמו גם תיקוף הרעיון שלכם על ידי המוכנות לסיכון אישי וזיהוי ההזדמנות.
- בהמשך, אתם מגיעים לשלב ה-seed, שלב בו יהיה עליכם להשקיע רבות בבניית בסיס העסק – תוך מענה על מספר חזיתות במקביל: גיוס כספים, איתור וגיוס לקוחות, הצבת יעדים ומענה עליהם באופן שישרת את הפרויקט שלכם בטווח הארוך ועוד.
- לאחר שביצעתם פעולות אלו בהצלחה, מצאתם מקורות מימון ולקוחות לפרויקט וכן הלאה, כעת אתם ניצבים בפני השלב הבא: הקמת הסטארט אפ בפועל, כאשר אתם מתחילים לראות רווחים ראשוניים המממנים את פעילות המיזם. העבודה המאתגרת איננה פוסקת, כאשר גם כעת עליכם לגייס מקורות מימון להמשך – ולבסס את הייחוד שלכם על פני המתחרים. עם זאת, מדובר בשלב חשוב המכין אתכם לשלב הבא:
- שלב הצמיחה מעיד על כך שהמיזם שלכם נהנה מהכנסות נרחבות ומשמעותיות. המיזם שלכם צובר תאוצה ניכרת – כאשר הרווחים שלכם משמשים כסמן ברור לכל זאת.
הקמת סטארט אפ בישראל
לאורך שלבי הקמה אלו ואחרים, תדרשו להתייעץ עם רואה חשבון מקצועי ואמין. משרד רו"ח פטל את גינזבורג מתמחה, בין היתר, בביקורות דו"חות כספיים, פתרונות מיסוי, הנהלת חשבונות, שירותי cfo חיצוניים ועוד.