ייעוץ ראשוני ללא עלות! אנחנו כאן בשבילכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

פתיחת תיק עוסק מורשה

פתיחת תיק עוסק מורשה הינו צעד הכרחי ונדרש לעבר יצירת עצמאות כלכלית. כמו כן, צעד זה נדרש לצורך הסדרת העסק אל מול כלל הרשויות. מעוניינים לצאת לדרך חדשה ולפתוח עסק? זקוקים לסיוע ולליווי פיננסי איכותי? משרד רו"ח פטל את גינזבורג, המחזיק בניסיון ובידע רב בתחום עיסוקו, ילווה אתכם שלב אחר שלב. בין היתר, ניתן מענה בתחום הנהלת חשבונות, תכנון מס המחייב בדיווח, רישום חברה פרטית ועוד.

 

פתיחת תיק עוסק מורשה – בשיתוף פעולה עם רואה חשבון מקצועי

עבודה ופרנסה הן ברכה – בכך אין כל ספק. בהתאם, רבים מאתנו מחפשים אחר עבודה יציבה בה נעבוד כשכירים – ונתקדם בהיררכיה המקצועית. עם זאת, בשלב כזה או אחר, אנו נרצה לפרוש כנפיים ולצאת לדרך עצמאית. ההשלכות לכך הן חיוביות לרוב, אך מהלך זה ידרוש מאתנו התנהלות מדויקת ומוקפדת. חלק בלתי נפרד מכך כולל פתיחת תיק עוסק מורשה.

משום שבאמצעות תיק העוסק המורשה אתם למעשה מדווחים על העסק בבעלותכם ועל אופיו של משלח היד שלכם אל מול הרשויות הרלוונטיות, יש לבצע זאת כראוי. זאת, כאשר שיתוף פעולה עם רואה חשבון יוביל אתכם לתוצאה המקצועית ביותר. אילו מסמכים תדרשו לספק? מהם נהלי העבודה בהמשך הדרך וכיצד תוכלו לשמור על תעודת העוסק המורשה שלכם בעתיד? על שאלות אלו ואחרות יענה רואה החשבון, כמו גם יסייע לכם בשלבי העבודה השונים. בהצלחה!

 

פתיחת תיק עוסק מורשה במס הכנסה

כיצד פותחים תיק עוסק מורשה? מה מבצעים בסיום תהליך העבודה? משרד רו"ח פטל את גינזבורג יסייע לכם במצבים אלו ואחרים. השירות ניתן לקהל לקוחותיו הרחב – הן מהמגזר הפרטי והן מהמגזר העסקי. כמו כן, ניתן שירות אדיב ובגובה העיניים – זאת ועוד, על מנת לענות על דרישות הלקוח ולהגיע לתוצאה הרצויה – ביעילות, במהרה ובאווירה נעימה. לשאלות נוספות, ניתן לקבוע פגישת ייעוץ ולקבל את הסיוע הדרוש.

ייעוץ ראשוני ללא עלות! אנחנו כאן בשבילכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:
מלאו את הפרטים הבאים

פתיחת עסק חדש

פתיחת עסק חדש הינה תהליך שיש לבצע במדויק ובאחריות. לשם כך, יש לפנות אל רואה חשבון מקצועי שילווה אתכם שלב אחר שלב. בין אם מדובר בעסק חדש בתחום ההיי טק או שמא מדובר בתחום עיסוק אחר, יש לפנות אל רואה חשבון. משרד רו"ח פטל את גינזבורג מספק לקהל לקוחותיו את מלוא הכלים והשירותים הדרושים עבורם. זאת ועוד, על מנת לסייע להם להצעיד את העסק שלהם בהצלחה לעתיד כלכלי מרשים.

פתיחת עסק חדש – לבצע זאת כראוי שלב אחר שלב

שוקלים לצאת לדרך חדשה בקריירה? מעוניינים לפתוח עסק חדש? בשעה טובה! אין ספק שזהו צעד משמעותי וחשוב; צעד שיוביל לתחושת סיפוק גבוהה בסוף כל יום. כדי שתוכלו גם אתם לממש את החזון שלכם בהצלחה, בעת פתיחת עסק חדש מומלץ לפנות אל רואה חשבון. בזכות שיתוף פעולה זה, תוכלו להבין היטב מהם השלבים השונים העומדים בפניכם, להציב יעדים ולהגשים אותם.

במסגרת שיתוף הפעולה עם רואה החשבון, יהיה עליכם לדון במספר דגשים חשובים. כמו מה למשל? בין היתר, יהיה עליכם לבחון את כדאיות רעיון העסק, ואת הצורך שלו בשוק כיום. בהמשך, יהיה עליכם לבנות תכנית עסקית אשר מטרתה להציב יעדים חשובים; יעדים המתייחסים אל פיתוח העסק, המבנה הארגוני שלו, אל המוצרים שתספקו ועוד. כמו כן, יהיה עליכם לדון בדרכי מימון העסק, פתיחת חשבון הבנק של העסק כמו גם פתיחת התיקים ברשויות המס. ביצוע דגשים אלו ואחרים יובילו לפתיחה מרשימה של העסק – והצלחתו בעתיד.

הקמת עסק חדש

מעוניינים לפתוח עסק חדש? הגדרתם את מסגרת הפעילות וברצונכם לפתוח תיק במס הכנסה? משרד רו"ח פטל את גינזבורג יסייע לכם בפעולות אלו ואחרות בהצלחה יתרה. כמו כן, ניתן שירות הכולל, בין היתר, הנהלת חשבונות חד-צידית וכפולה, שווי רכב למס, תכנון מס החייב בדיווח ועוד. מענה זה ניתן לקהל לקוחות רב – מהמגזר הפרטי והעסקי כאחד.

פתיחת חברה בישראל

פתיחת חברה בישראל מתבססת על מספר שלבים מרכזיים, כאשר לאורכם רצוי להסתייע ברואה חשבון. החל מחסכון בעלויות שונות, דרכי גיוס הון ואפשרויות מימון ועד בניית אסטרטגיה כלכלית להמשך הדרך – שיתוף פעולה זה יוביל לתוצאה הרצויה. משרד רו"ח פטל את גינזבורג ילווה אתכם בפתיחת החברה כראוי, ובהתאם לתקנות השונות בארץ. זאת ועוד, תוך ראיית טובתו של הלקוח וסיוע שלב אחר שלב – הכול, על מנת לקדם את תכניותיו בהצלחה. לצד סיוע בפתיחת חברה, ניתן שירות הכולל, בין היתר, תכנון מס, פתיחת תיק ניכויים, הנהלת חשבונות כפולה ועוד.

שלבים שונים לצורך פתיחת חברה בישראל

על מנת לקיים פעילות עסקית, יש להתחיל בהליך פתיחת חברה בישראל. לפעולה זו יתרונות רבים, כאשר בין היתר היא מחזקת את תדמית הארגון בעיני הקהל הרחב – ובייחוד בעיני הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים. מעבר לכך, בזכות פתיחת החברה, תיהנו מחיסכון רב בתשלום הביטוח הלאומי, כמו גם תשלמו מס הכנסה מופחת ושיעורי המס ישרתו את טובת החברה.

על מנת ליהנות מיתרונות אלו ואחרים, רצוי להבין באיזה שלב רצוי לפתוח חברה. התשובה מתבססת על מספר נקודות: מחזור גבוה עבורו ישנו מס הכנסה מחייב, יצירת שקיפות בין שותפי החברה ובעלי המניות, הגנה על שם העסק, לוודא כי ההוצאות וההכנסות של החברה מתנהלות באמצעות הנהלת חשבונות כפולה וכן הלאה.

כך או כך, על מנת לנהל תהליך זה על הצד הטוב ביותר, יש לפנות אל רואה חשבון מקצועי ומיומן – ולהסתייע בשירותיו.

פתיחת חברה בישראל רשם החברות

כיצד פותחים חברה בארץ? כיצד תגייסו כספים לחברה? ואילו דברים נוספים עליכם לדעת? משרד רו"ח פטל את גינזבורג יענה על שאלותיכם באופן מקצועי ומקיף. זאת ועוד, תוך דיון על מלוא הנקודות המרכזיות, ייעוץ, תכנון וליווי מוקפד – עד התוצאה הרצויה. השירות ניתן לקהל לקוחות מרשים ומגוון המורכב מאנשים פרטיים, אנשי עסקים וחברות. מעבר לכך, העבודה מתבצעת ברמת זמינות גבוהה, בסטנדרט גבוה ובאדיבות.

רישום חברה פרטית

תהליך רישום חברה פרטית מתבסס על מספר שלבים מרכזיים. החל מציון כתובת החברה, הצהרה על הון מניות, הצהרה של בעלי מניות ראשונים על כשירותם לייסד את החברה כמו גם החזקת מניות החברה – משרד רו"ח פטל את גינזבורג ילווה אתכם שלב אחר שלב. זאת, על מנת לבצע את הרישום כחוק. לצד רישום החברה, יתקבל מענה בכל הנוגע אל התנהלות פיננסית ראויה: החל מתכנון מס, הנהלת חשבונות כפולה, שירותי cfo חיצוניים ועוד. מדובר בשירותים מתקדמים הניתנים ללקוחות – הן מהמגזר הפרטי והן מהמגזר העסקי.

 

 

 

רישום חברה פרטית – לבצע זאת כהלכה

על מנת להגדיר את פעילותכם העסקית, ולפתוח חברה בארץ, יהיה עליכם לבצע את הפעולה הבאה: רישום חברה פרטית. בתור התחלה, יהיה עליכם למלא את הטפסים הרלוונטיים – ולהגיש אותם אל רשם החברות. על מנת לוודא כי שלב זה מתבצע כראוי, יש להסתייע בשירותיו של רואה חשבון. באמצעות מומחה זה, תבצעו את שלבי התהליך השונים – כאשר בסופו של דבר תקבלו את תעודת התאגיד, כולל מספר הח"פ של החברה.

בהמשך, ולאחר קבלת האישור והרישום, יהיה צורך בביצוע מספר פעולות נוספות, כדוגמת: פתיחת חשבון בנק, פניה אל מע"מ והגשת טפסים לצורך פתיחת תיק, הגשת הטפסים הרלוונטיים במשרדי מס הכנסה על מנת לקבל פנקס לתשלום מקדמות ועוד. כך או כך, ייעוץ וליווי מקצועי יסייע כלם רבות לאורך התהליך.

הקמת חברה פרטית

בעת רישום חברה בע"מ, או חברה פרטית, יש לבצע מספר פעולות, כאשר בין היתר הן כוללות: את בחירת השם לחברה, ניסוח תקנון עבורה, ובחירת הדירקטוריון שלה. כך או כך, על מנת לבצע את רישום החברה כראוי, רצוי להסתייע בשירותיו של רואה חשבון מקצועי, שילווה אתכם שלב אחר שלב – עד התוצאה הרצויה. משרד רו"ח פטל את גינזבורג יספק לכם ייעוץ ומענה מקצועי בנושא זה, כאשר הוא פועל בנחישות ומתוך מטרה לקדם את האינטרסים של לקוחותיו.

פתיחת תיק עוסק מורשה

ייעוץ ראשוני ללא עלות! אנחנו כאן בשבילכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:
מלאו את הפרטים הבאים
סוכנות שיווק דיגיטלי